söndag 23 september 2012

10000 besökare måste firas!!

Idag har min blogg passerat 10000 besökare och detta måste jag fira med en liten utlottning!

Skriv en kommentar så får du en lott
 Länkar du dessutom med någon av bilderna på din blogg så får du två lotter
(skriv i kommentarerna om du länkat så jag vet)

För att fira riktigt så har jag fyra vinster.
En påse tulpanlökar "Snow valley"

En oasisboll täckt med vackra löv, silvertråd och pärlor. Löv från bl.a Lammöra, Alunrot och Hortensia.

Två vackra metallhjärtan!
Oasisbollen och hjärtanen kommer från vår egen hem och trädgårdsbutik i byn.


Hoppas Du vill vara med i min utlottning som pågår till den 15 oktober.

Lycka till!
Mia



20 kommentarer:

  1. Grattis vad roligt!
    Jag vill gärna vara med :-) tulpanerna lockade mig mest :-)kniper en lott o hoppas på tur!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meh det kan jag väl inte avslöja här heller ;-))
      Skämt åt sido typiskt mig alltså ivrig som vanligt.
      Viticella säger jag dårrå.
      KRAM!

      Radera
  2. klart jag vill vara med, jag gissar också på Clematis viticella:) Jag kniper två lotter och hoppas att jag vinner.
    ha en underbar dag!!!

    SvaraRadera
  3. Tack, tack, tack för att du tog bort den svåra frågan!!! =)
    Jag är gärna med i utlottningen och tror mig klara av att länka, så jag tar två lotter.
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    Klart jag vill vara med, länkar och är med på två lotter och hoppas på tur :)
    Ha det bra /Stina

    SvaraRadera
  5. Grattis!
    Och jag är jätte gärna med på utlottningen så klart.
    Jag länkar och tar då 2 lotter och hoppas på en fasligt massa tur.
    Kram Ing-Mari

    SvaraRadera
  6. Hej och grattis! Jag vill gärna vara med.
    Ha det bra!
    Alexandra
    Alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vad roligt med en utlottning! Jag tar gärna en lott.
    Ha en trevlig helg!
    Pernilla
    Pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Helt underbar blogg som jag råkade snubbla in på när jag letade efter heuchera tips :)

    mvh
    Ingela

    bottenfisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Grattis till ditt höga besöksantal!
    Klar jag vill vara med och pröva lyckan med 2 lotter tack.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Grattis till besökarantalet, namne! Vilka fina vinster! Självklart länkar jag så fler kan hitta hit, så jag kniper 2 lotter och hoppas på tur! Ha en trevlig helg! :) Mia

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med i utlottningen!
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  12. Kul med utlottningen! Generöst med fyra vinster. Hoppas på tur gör jag med en lott.
    / Anette

    Vaxthuset&yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Vill gärna vara med. Jag har länkat.

    Kram

    SvaraRadera
  14. En liten turlott till mig tack!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Åh, så gärna jag vill vara med...
    Ha det så gott önskar Ragna Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Tack för en inspirerande sida som jag halkade in på. Även jag önskar en turlott ;)
    anette__andersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Vilken fin blogg jag hittade! Grattis till antalet besökare! Det var fina saker du lottar ut också! Det är klart att jag vill vara med och tävla! Jag länkar med bild och tar 2 lotter, så nu håller jag tummarna... Alla vinsterna var fina, men de fransiga tulpanerna var ursnygga!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  18. Vilken undebar blogg.
    Vill gärna vara med och tävla om lökar. Trevligt att hitta nya bloggar på Trädgårdssidan på FB.
    Har ingen egen blogg men älskar trädgård och blommor fast jag bor i zon 7 :)

    christin_hermansson@hotmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva en hälsning.Jag läser alla med glädje!